Deklaracja zapisu na obiady: deklaracja zgloszenia na obiady 2021 2021
Deklaracja rezygnacji z obiadów szkolnych : Oświadczenie rezygnacji z obiadów zał 2-skonwertowany
Zasady zachowania w stołówce szkolnej
- Podczas wydawania posiłków w stołówce mogą przebywać wyłącznie osoby spożywające posiłek.
- Osoby spożywające posiłek mają obowiązek:
- zachowania czystości, a w szczególności przestrzegania zasad higieny osobistej (mycie rąk),
- kulturalnego spożywania posiłków,
- kulturalnego odnoszenia się do rówieśników, personelu kuchni i stołówki,
- używania sztućców wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Po spożyciu posiłku uczniowie są zobowiązani odnieść naczynia w wyznaczone miejsce i pozostawić miejsce spożywania posiłku w porządku i czystości.
- W sprawach porządkowych dotyczących korzystania z posiłków, uczniowie są zobowiązani do respektowania poleceń Intendenta Szkolnego lub innego upoważnionego pracownika szkoły.
- Zabrania się w stołówce szkolnej:
- pobytu osób nieuprawnionych, w tym rodziców i prawnych opiekunów dzieci,
- wnoszenia na stołówkę własnych naczyń i środków spożywczych,
- biegania i zachowań zagrażających bezpieczeństwu innych użytkowników stołówki,
- niszczenia mienia stołówki,
- korzystania z urządzeń technicznych, tj. telefony, itp.
- W przypadku nierespektowania wyżej wymienionych zasad powiadamia się wychowawcę klasy oraz rodziców lub prawnych opiekunów ucznia.
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej
w Szkole Podstawowej nr 4 im. Franciszka Stuska w Orzeszu-Jaśkowicach
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty art. 67 a ( Dz. U. Nr 256, poz. 2572 z 2004 r. z późn. zm.).
Ustawa Prawo Oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. rozdział 5 art. 106 (Dz. U. 2017 poz. 59)
Postanowienia ogólne
-
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej określa zasady odpłatności oraz warunki korzystania przez uczniów i pracowników Szkoły Podstawowej nr 4 im. F. Stuska w Orzeszu z posiłków wydawanych w stołówce szkolnej.
-
W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań opiekuńczych szkoła prowadzi stołówkę szkolną. Stołówka funkcjonuje w dni nauki szkolnej.
-
W roku szkolnym 2021/2022 obiady będą wydawane od 13.09.2021 r. (zał. nr 1 do regulaminu).
-
Cena obiadu dla dzieci szkolnych wynosi 5 zł.
-
Cena obiadu dla pracowników szkoły wynosi 7,90 zł.
-
Deklarację należy oddać do sekretariatu lub przesłać skan na adres e-mail: intendentka.sp4@gmail.com do dnia 09.09.2021r. (czwartek) do godziny 12:00 (oryginał należy donieść do szkoły).
-
Rezygnację z zadeklarowanego żywienia należy zgłosić pisemnie z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem do intendenta szkoły (zał. nr 2 do regulaminu). W przypadku braku rezygnacji i braku zgłoszenia rodzic będzie pokrywał koszty przygotowania obiadów.
-
Rodzice i uczniowie akceptują „ Zasady zachowania w stołówce szkolnej” i przyjmują je
do stosowania (zał. nr 3 do regulaminu).
Uprawnienia do korzystania ze stołówki
-
Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są:
-
uczniowie Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu wnoszący opłaty indywidualnie,
-
uczniowie Szkoły Podstawowej nr 4 w Orzeszu, których obiady finansowane są przez
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, -
nauczyciele zatrudnieni w Szkole Podstawowej nr 4 w Orzeszu,
-
pracownicy administracji i obsługi zatrudnieni w Szkole Podstawowej nr 4 w Orzeszu.
Wnoszenie opłat za posiłki
-
Rachunki za obiady będą wystawiane do każdego 5. dnia miesiąca i przesyłane na adres e-mail podany przez rodziców/opiekunów prawnych w deklaracji zgłoszenia ucznia na obiad.
-
Rodzic zobowiązuje się do dokonywania comiesięcznej opłaty za żywienie do 10. dnia każdego miesiąca z dołu, za wyjątkiem grudnia (wpłata do 27. 12.), przelewem na rachunek bankowy szkoły: 75 8454 1040 2002 0048 4901 0002. Za termin dokonania wpłaty uważa się dzień wpływu należności na rachunek bankowy.
-
W treści przelewu należy wpisać: wpłata za miesiąc…../imię i nazwisko dziecka/nr kontrahenta.
-
W przypadku nieterminowego regulowania należności naliczane będą ustawowe odsetki za każdy dzień zwłoki. O zaległości dłużnik będzie informowany telefonicznie i za pośrednictwem e-maila. Bezskuteczność takich działań spowoduje wystawienie pisemnego upomnienia wzywającego do uregulowania należności.
-
Brak wpłaty należności w terminie określonym w pisemnym upomnieniu skutkować będzie wykreśleniem ucznia z listy obiadowej.
Odwołania obiadów
-
Każdą nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłosić jeden dzień wcześniej do godz. 14.30.
Zgłoszenia można dokonać: osobiście, telefonicznie (najlepiej SMS), za pośrednictwem
e-maila lub elektronicznego dziennika Librus. -
Dane kontaktowe: intendent Katarzyna Lipus tel. 690902319, e-mail intendentka.sp4@gmail.com.
Obowiązek zgłoszenia dotyczy również nieobecności z powodu wyjazdów na wycieczki, konkursy.
Niezgłoszona nieobecność ucznia na obiedzie nie jest podstawą do odliczenia za posiłek.
______________________________________________________________________________
zarządzenie windykacja 14.01.2020r.
________________________________________________________________